آیپد 5 و آیپد مینی 2 به دوربین 8 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت خوان تجهیز می‌شوندJust registered http://shahr-web.tk

LOGO

جدید ترین ها را از ما بخواهید
  • پنج شنبه 11 مهر 1392 - 10:43
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده: Amin
iPad Camera 

براساس گزارش‌های غیر رسمی، نسل پنجم تبلت آیپد اپل و همچنین نسل دوم آیپد مینی به دوربین مشابه آیفون 5s تجهیز خواهند شد. علاوه بر این شواهدی بدست آمده که نشان می‌دهند اپل از سنسور اثر انگشت خوان که در آیفون 5s بکار گرفته شده در تبلت‌های جدید خود استفاده خواهد کرد.

تحلیل‌گر شرکت KGI معتقد است که اپل از دوربین 8 مگاپیکسلی مشابه آیفون 5s در تبلت‌های جدید خود استفاده خواهد نمود. در حال حاضر هر دو تبلت آیپد و آیپد مینی اپل مجهز به دوربین 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4 هستند و حالا براساس این گزارش اپل از دوربین 8 مگاپیکسلی شبیه به آیفون 5s در دو تبلت جدید خود استفاده خواهد کرد.

تا پیش از این اپل همواره در آیپدهای خود از دوربین ضعیف‌تری نسبت به دوربین آیفون‌ها استفاده می‌کرد، اما این تحلیل‌گر معتقد است که به دلیل رقابتی شدن بازار تبلت‌ها، اپل مجبور است از سخت افزار قوی‌تری در نسل جدید آیپد مینی و آیپد 5 بهره ببرد و از این رو انتظار می‌رود دوربین 5 مگاپیکسلی را به 8 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ‌تر ارتقاء دهد.

اگر اپل ابعاد سنسور 8 مگاپیکسلی را همچون سنسور آیفون 5s بزرگ‌تر کند بازده تصویر برداری در نور کم نیز افزایش می‌یابد. البته این احتمال نیز وجود دارد که این کمپانی از سنسور 8 مگاپیکسلی بکار گرفته شده در آیفون 5 در آیپدهای جدید استفاده نماید، که از ابعاد کوچکتری نسبت به سنسور 8 مگاپیگسلی آیفون 5s برخوردار است.

اما اگر همان سنسور 8 مگاپیکسلی آیفون 5s در آیپدهای جدید بکار گرفته شود، آنوقت احتمالا قابلیت‌های خاصی همچون فیلم برداری با نرخ 120 فریم در ثانیه و امکان ساخت ویدیوهای حرکت-آهسته در آیپدها نیز میسر خواهد شد.

علاوه بر ارتقاء دوربین، تصاویری به دست آمده که نشان می‌دهند اپل از فرم جدید دکمه فیزیکی Home که اولین بار در آیفون 5s استفاده شد در آیپدهای جدید نیز بهره خواهد برد. به دور این دکمه یک حلقه فلزی وجود دارد که احتمال استفاده از سنسور اثر انگشت خوان در آیپدهای بعدی را قوت می‌بخشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آیپد 5 و آیپد مینی 2 به دوربین 8 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت خوان تجهیز می‌شوند ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

آرشيو ماهانه

نويسندگان

لينکستان

درباره ما


Amin ٍ سلام من امین سکندرپور متولد سال 1378 هستم از این که به وبلاگم امدین خیلی خوش حالم علاقه مندی ها: فوتبال&اهنگ گوش دادن&اذیت کردن معلم ها وای چه کیفی میده تیم فوتبال مورد علاقه:استقلال&بارسلونا&تیم ملی ایران به امید روز های خوب خوب.......
ايميل : aminsekandar@gmail.com


آمار وبلاگ:  

بازدید امروز : 654125
بازدید دیروز : 825648
بازدید هفته :9523148
بازدید ماه : 26354856
بازدید کل :458961568
تعداد مطالب :385
تعداد نظرات :54848
تعداد آنلاین : 2086

onLoad and onUnload Example

آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif