دوربینی با ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه معرفی شدJust registered http://shahr-web.tk

LOGO

جدید ترین ها را از ما بخواهید
  • شنبه 6 مهر 1392 - 15:25
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده: Amin

دوربینی با ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه معرفی شد
شرکت الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی ” ریکو” دوربینی ساخته که می تواند تنها با فشار یک دکمه تصاویر ۳۶۰ درجه ( تقریبا کروی) ثبت کند.

 

دوربین عکاسی,دوربین تتا,ویژگیهای دوربین تتا

 

دوربین جدید شرکت ریکو با نام “تتا” دو لنز چشم ماهی بزرگ را که در جهت های مخالف قرار گرفته و کارکرد هر دو آنها تقریبا تمام محوطه قابل مشاهده اطراف کاربر خود را دربر می گیرد.لنز چشم ‌ماهی حداکثر زاویه دید را به بیننده می ‌دهد.

 

معمولا فاصله کانونی آنها بین ۶ تا ۱۶ میلیمتر است. دلیل نام گذاری این لنزها، شباهت آنها به چشم ماهی و محدب بودن عدسی بیرونی لنز بوده، هرچه محدب بودن این عدسی بیشتر باشد زاویه دید، بازتر و انحنای خطوط بیشتر خواهد بود.


کارکرد این دوربین بسیار ساده است و تنها می توان با فشار یک دکمه تصویر کروی ۳۶۰ درجه را ثبت کرد، این تصویر نیازی به تنظیم فاصله کانونی و تنظیم دریچه دیافراگم ندارد. تنها باید دکمه را نگاه داشته و عکس را ثبت کنید.از طریق وصل کردن دستگاه به رایانه چون سایر دوربینها می توان از این عکس استفاده کرد.

 

دوربین عکاسی,دوربین تتا,ویژگیهای دوربین تتا

 

در رایانه این تصاویر معوج و خارج شده از شکل طبیعی به نظر می رسد چرا که آنها پاناروماهای فوق عریض هستند. اما در اپلیکیشنی که برای این منظور طراحی شده این تصاویر را می توان به دایره های کوچکی تبدیل کرد و بزرگنمایی و کوچک نمایی آن بسیار هیجان انگیز است. مسئله مهم اینجاست که این اپلیکیشن درحال حاضر تنها برای آی فن طراحی شده و نه آی پد و نه دستگاه های اندرویدی به آن دسترسی ندارند.


با تمام این تفاسیر دوربین تتا کار خاصی انجام نمی دهد که بتوان قیمت ۴۰۰ دلاری آن را توضیح داد، اگر این دوربین ۱۰۰ دلاری به عنوان گجت جانبی تلفن عرضه می شد توصیه کردن آن به دوستداران گجت و افراد علاقمند به سفر و عکاسی کار ساده تری بود، اما براساس دیدگاه کارشناسان فناوری شرکت ریکو باید کارکردهای دیگری را به این دوربین بیافزاید تا قیمت پرداختی برای آن مناسب باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دوربینی با ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه معرفی شد,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

آرشيو ماهانه

نويسندگان

لينکستان

درباره ما


Amin ٍ سلام من امین سکندرپور متولد سال 1378 هستم از این که به وبلاگم امدین خیلی خوش حالم علاقه مندی ها: فوتبال&اهنگ گوش دادن&اذیت کردن معلم ها وای چه کیفی میده تیم فوتبال مورد علاقه:استقلال&بارسلونا&تیم ملی ایران به امید روز های خوب خوب.......
ايميل : aminsekandar@gmail.com


آمار وبلاگ:  

بازدید امروز : 654125
بازدید دیروز : 825648
بازدید هفته :9523148
بازدید ماه : 26354856
بازدید کل :458961568
تعداد مطالب :385
تعداد نظرات :54848
تعداد آنلاین : 2086

onLoad and onUnload Example

آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif